Garantie (luni):
24
Disponibil în Rate:
Prin Card de Credit cu Dobândă 0%
✔ Banca Transilvania - până la 6 rate
✔ Raiffeisen Bank - până la 12 rate
✔ Garanti - până la 8 rate
✔ Alpha Bank - până la 10 rate
✔ First Bank - până la 10 rate
Prin TBI 4 rate cu Dobândă 0%
cumpărături între 200 lei și 1000 leiPrin TBI Credit Online 6-60 Rate
Durata de livrare: 10-23 zile lucratoare
Se livreaza doar la latime de 4 metri. 0,25 metri liniari = 1 m²
Cantitatea minimă de comandat = 4 m²
Mocheta din polipropilena, fir taiat, suport pasla , latime 4m.
Se poate folosi in spatii rezidentiale.
Se potriveste oricarui interior, este usor de curatat, retine praful la baza fiind recomandata pentru personele cu alergii.
Mocheta eficientizeaza transferul de caldura in interior, este pretabila pentru incalzirea prin pardoseala si poate ajuta la economisirea costurilor cu intretinerea pentru o casa.
Metode de plată:
• Online cu card bancar prin euplatesc (Visa/Maestro/Mastercard)
• Ramburs numerar la livrarea coletului de către curier
• Online în rate fără dobandă (dae 0%) prin card bancar de cumpărături
• Plată în magazine (numerar sau card) pentru comenzile cu ridicare din magazin
• Plată prin ordin de plată (op) - transfer bancar
Află mai multe informații metode de plata
Află mai multe informații metode de plata in rate
Metode de livrare:
Cost livrare:
• GRATUIT pentru comenzile cu o valoare de minim 500 lei, excepție fac produsele care au mențiunea "PRODUS VOLUMINOS".
• GRATUIT pentru comenzile online cu livrare in aria orasului, unde exista magazin Expomob, indiferent de valoarea produselor, excepție fac produsele care au mențiunea "PRODUS VOLUMINOS".
• 29 lei pentru comenzile cu o valoare mai mica de 500 lei
Cost livrare produse voluminoase:
• 79 lei pentru produse din categoriile Fotolii / Saltele
• 89 lei pentru produse din categoriile Canapele / Coltare
• 149 lei pentru produse din categoriile Seturi Canapele și Fotolii
* În cazul în care se încearcă livrarea produselor de două ori, însă din diverse motive ce țin de client nu se poate face predarea comenzii (ex: nu se răspunde la telefon în momentul în care șoferul a ajuns / nu este acasă, deși a anunțat în prealabil că se poate face livrarea) există posibilitatea de a reprograma livrarea pentru a 3-a oara telefonic, cu ajutorul specialistilor Expomob. În cazul în care se reîncearcă a 3-a oara livrarea, în funcție de ruta stabilită, vor exista costuri de transport, indiferent de valoarea comenzii, sau daca produsul a facut parte inițial dintr-o campanie promoțională.
Află mai multe informații despre livrare
Suport clienti
Luni-Vineri: 09:00-20:00
Sâmbătă-Duminică: 09:00-17:00
Scrie un review