Garantie (luni):
24
Disponibil în Rate:
Prin Card de Credit cu Dobândă 0%
✔ Banca Transilvania - până la 6 rate
✔ Raiffeisen Bank - până la 12 rate
✔ Garanti - până la 8 rate
✔ Alpha Bank - până la 10 rate
✔ First Bank - până la 10 rate
Prin TBI 4 rate cu Dobândă 0%
cumpărături între 200 lei și 1000 leiPrin TBI Credit Online 6-60 Rate
Dimensiuni de gabarit:
● Lungime: 200 cm
● Latime: 90 cm
● Inaltime: 30 cm
Materiale:
● Lamele din fag
● Lemn stratificat din fag
● Bara metalica
Avantajele produsului:
● Certificate: ISO 9001, 14001
Informații suplimentare:
● Numar colete: 1
● Greutate: ≈20 kg
⚠️ Produsul se livrează montat, ambalat în folie și carton.
⚠️ Imaginile produsului au caracter informativ și pot conține accesorii neincluse în preț, culorile se pot vedea diferit față de cele reale în funcție de display.
Metode de plată:
• Online cu card bancar prin euplatesc (Visa/Maestro/Mastercard)
• Ramburs numerar la livrarea coletului de către curier
• Online în rate fără dobandă (dae 0%) prin card bancar de cumpărături
• Plată în magazine (numerar sau card) pentru comenzile cu ridicare din magazin
• Plată prin ordin de plată (op) - transfer bancar
Află mai multe informații metode de plata
Află mai multe informații metode de plata in rate
Metode de livrare:
Cost livrare:
• GRATUIT pentru comenzile cu o valoare de minim 500 lei, excepție fac produsele care au mențiunea "PRODUS VOLUMINOS".
• GRATUIT pentru comenzile online cu livrare in aria orasului, unde exista magazin Expomob, indiferent de valoarea produselor, excepție fac produsele care au mențiunea "PRODUS VOLUMINOS".
• 29 lei pentru comenzile cu o valoare mai mica de 500 lei
Cost livrare produse voluminoase:
• 79 lei pentru produse din categoriile Fotolii / Saltele
• 89 lei pentru produse din categoriile Canapele / Coltare
• 149 lei pentru produse din categoriile Seturi Canapele și Fotolii
* În cazul în care se încearcă livrarea produselor de două ori, însă din diverse motive ce țin de client nu se poate face predarea comenzii (ex: nu se răspunde la telefon în momentul în care șoferul a ajuns / nu este acasă, deși a anunțat în prealabil că se poate face livrarea) există posibilitatea de a reprograma livrarea pentru a 3-a oara telefonic, cu ajutorul specialistilor Expomob. În cazul în care se reîncearcă a 3-a oara livrarea, în funcție de ruta stabilită, vor exista costuri de transport, indiferent de valoarea comenzii, sau daca produsul a facut parte inițial dintr-o campanie promoțională.
Află mai multe informații despre livrare
Suport clienti
Luni-Vineri: 09:00-20:00
Sâmbătă-Duminică: 09:00-17:00
Scrie un review