Calculează Suprafața (m²):
Adaugă 10% pentru tăieri și pierderi
Garantie (luni):
24
Disponibil în Rate:
Prin Card de Credit cu Dobândă 0%
✔ Banca Transilvania - în 12 rate
✔ Raiffeisen Bank - până la 12 rate
✔ Garanti - până la 8 rate
✔ Alpha Bank - până la 10 rate
✔ First Bank - până la 10 rate
Unitate de masura: m²
Durata de livrare: 4-8 zile lucratoare
• AC: AC3
• Clasa de Trafic: 31-Spatii comerciale/publice cu utilizare redusa sau limita de timp
• Culoare: beige
• Grosime: 12mm
• Potrivit incalzirea pardoseala: Da
• Structura suprafata: neteda
• Tip compozitie: laminat
• Tip montaj: click sistem
• Tip iesire: v-groove
• Zona montaj: comercial, dormitor, hol, living
• Greutate cutie: 21.8 kg
• Cantitate cutie: 2.4138 mp/cutie
Metode de plată:
• Online cu card bancar prin euplatesc (Visa/Maestro/Mastercard)
• Ramburs numerar la livrarea coletului de către curier
• Online în rate fără dobandă (dae 0%) prin card bancar de cumpărături
• Plată în magazine (numerar sau card) pentru comenzile cu ridicare din magazin
• Plată prin ordin de plată (op) - transfer bancar
Află mai multe informații metode de plata
Află mai multe informații metode de plata in rate
Metode de livrare:
Cost livrare:
• GRATUIT pentru comenzile cu o valoare de minim 500 lei, excepție fac produsele care au mențiunea "PRODUS VOLUMINOS".
• GRATUIT pentru comenzile online cu livrare in aria orasului, unde exista magazin Expomob, indiferent de valoarea produselor, excepție fac produsele care au mențiunea "PRODUS VOLUMINOS".
• 39 lei pentru comenzile cu o valoare mai mica de 500 lei
Cost livrare produse voluminoase:
• 59 lei pentru produse din categoriile Fotolii
• 99 lei pentru produse din categoriile Canapele / Coltare / Saltele / Paturi tapitate / Paturi cu saltele / Paturi pentru copii tip masina
• 149 lei pentru produse din categoriile Seturi Canapele și Fotolii
* ATENȚIE! Nu asigurăm trecerea cu bacul pentru livrarea comenzilor. Nu efectuăm livrări pe străzile semnalizate cu indicatoarele rutiere "Acces interzis" sau "Cu excepția riveranilor" și nici în interiorul proprietăților private.
* În cazul în care se încearcă livrarea produselor de două ori, însă din diverse motive ce țin de client nu se poate face predarea comenzii (ex: nu se răspunde la telefon în momentul în care șoferul a ajuns / nu este acasă, deși a anunțat în prealabil că se poate face livrarea) există posibilitatea de a reprograma livrarea pentru a 3-a oara telefonic, cu ajutorul specialistilor Expomob. În cazul în care se reîncearcă a 3-a oara livrarea, în funcție de ruta stabilită, vor exista costuri de transport, indiferent de valoarea comenzii, sau daca produsul a facut parte inițial dintr-o campanie promoțională.
Află mai multe informații despre livrare
Suport clienti
Luni-Vineri: 09:00-19:00
Sâmbătă: 09:00-17:00 • Duminică: închis