1. Cumpărătorul care are calitatea de consumator se poate retrage din contractul de vânzare încheiat cu Societatea, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, cu suportarea cheltuielilor de returnare, fără a fi nevoit să justifice motivul și fara a avea penalitati, prin completarea formularului de retur, în conformitate cu dispozițiile Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor.
2. Conform dispozițiilor art. 2 alin. (1) din OUG nr. 34/2014, retragerea din contract prin denunțarea unilaterală a acestuia este aplicabilă doar consumatorilor cumpărători persoane fizice.
3. Politica de retur prezentă se aplică doar în cazul produselor achizitionate online, de pe site-ul www.expomob.ro Articolele achiziționate direct din Magazinul fizic Expomob Constanta sau Magazinul fizic Expomob Calarasi, nu pot fi returnate.
4. Cumpărătorul are obligația de a restitui produsul în termenul de 14 zile calendaristice, de la data la care acesta a comunicat Societății decizia sa de retragere din contract.
5. Produsul trebuie restituit corespunzător, împreună cu toate componentele, ambalat în același mod în care a fost livrat: ambalarea acestuia trebuie să fie facută corespunzator pentru a evita deteriorarea produsul pe parcursul transportului, să nu prezinte urme de uzură sau deteriorare, să fie respectat modul de ambalare conform coletajului, numărul de colete și să fie atașate inclusiv factura fiscală și dovada achitării produsului.
6. În situația în care, în urma achiziționării unui produsului, clientul a beneficiat de un cadou din partea Societății, iar ulterior produsul achiziționat este returnat, va trebui returnat inclusiv cadoul primit. În caz contrar, valoarea acestuia va fi debitată din suma ce urmează a fi returnata sau nu va fi finalizat procesul de retur, până în momentul în care nu va fi returnat și cadoul.
7. În cazul în care produsele returnate sunt împachetate necorespunzător, cumpărătorul rămâne răspunzător față de orice distrugeri, defecte ori descompletări constatate la recepția returului, iar vânzătorul își rezervă dreptul de a decide asupra acceptării returului sau poate decide în aceasta situație să rețină o suma din valoarea produsului, sumă ce va fi comunciata după evaluarea prejudiciilor aduse.
8. Nu se pot returna:
• Produsele care au fost desigilate de consumator, iar din motive de protectie a sănătătii sau din motive de igienă nu pot fi refolosite (perne, pilote, lenjerie de pat, saltele, etc.);
• Produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, pete de murdărie;
• Produsele confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau customizate în mod clar (variante de culori pentru stofă, piele ecologică, lemn, PAL, etc.), conform Ordonanţei de Urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, Articolul 16, punctul c;
• Produsele care nu cuprind toate componentele și documentele care le-au însoțit;
• Produsele care au fost folosite;
• Produsele care au fost supuse procesului de montaj;
• Produsele care nu au aspectul comercial original;
9. Clientul are obligatia de a suporta integral costul de transport pentru returnarea produselor (acesta fiind un serviciu). Politica de retur prezentă este aplicabilă doar produselor, nu si serviciilor. Orice serviciu este facturat independent și nu se returnează.
10. În cazul în care toate conditiile mentionate anterior vor fi indeplinite, rambursarea va fi efectuata în contul bancar menționat de către client în formularul de retur, prin ordin de plată, în termen de maxim 2 zile lucrătoare de la receptia cantitativă/calitativă.
Tariful aferent serviciului de retur pentru comenzile ONLINE va fi 10% din valoarea produsului/produselor returnate, dar nu mai putin de 39 lei.
Suport clienti
Luni-Vineri: 09:00-19:00
Sâmbătă: 09:00-17:00 • Duminică: închis