- Potivit legislatiei in vigoare, in cazul cumpararii de produse prin magazinul online, CLIENTUL are dreptul sa notifice în scris EXPOMOB ca renunta la produsele cumparate, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 30 zile calendaristice de la primirea produsului. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor sunt, conform legii, in sarcina CLIENTULUI.
- CLIENTUL se obliga sa notifice in scris EXPOMOB despre intentia sa de a returna produsele achizitionate prin transmiterea catre EXPOMOB unui Formular de Retur (click aici pentru completare și trimitere) in termen de maxim 30 zile de la primirea produselor. Termenul de raspuns pentru cererile de retur este de 5 zile lucratoare, de la momentul solicitarii.
- CLIENTUL are obligatia sa asigure returul produselor in siguranta si sa evite orice deteriorari ale acestora folosind ambalajul original.
- Produsele returnate trebuie sa fie insotite de documentele de livrare (factura fiscala, dovada achitarii produsului si documentatia produsului)
- CLIENTULUI care a notificat EXPOMOB intentia de returnare a produselor, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 3 zile lucratoare de la transmiterea cererii de returnare, in caz contrar, EXPOMOB considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.
- CLIENTII pot mentiona in notificare daca doresc rambursarea banilor sau schimbarea produselor.
- In cazul in care CLIENTUL a returnat un produs si solicita inlocuirea, iar EXPOMOB, nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, aceasta va oferi Clientului contravaloarea produsului sau alt produs in cazul in care CLIENTUL accepta acest lucru.
- In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile in care este prezenta culpa EXPOMOB, situatie in care EXPOMOB va suporta cheltuielile de transport.
- Clientul nu va putea sa returneze produsele achizitionate si nu va solicita rambursarea contravalorii produselor, in urmatoarele cazuri:
- CLIENTUL nu a notificat EXPOMOB cu privire la intentia de a returna produsele, in termenul de 30 zile de la data receptionarii produselor;
- Produsele au fost desigilate de consumator si din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena nu pot fi refolosite (perne, pilote, lenjerie de pat, saltele etc)
- In cazul în care produsele a caror returnare se solicita prezinta: ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de montaj, uzura sau folosire excesiva, zgârieturi, ciobituri, lovituri, pete (este murdar), componente sau accesorii lipsa sau nu sunt returnate in aceeasi stare in care au fost livrate catre CLIENT, EXPOMOB are dreptul de a decide respingerea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului(taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse, de catre reprezentantii nostri.
- Renuntarea la cumparare in mod repetat (cel putin de doua ori) va putea fi considerata un abuz, iar EXPOMOB are dreptul sa refuze o noua livrare catre CLIENTUL respectiv sau acea adresa.
- Produse ale caror defecte sunt constatate dupa o perioada de timp mai mare decat termenul de returnare de 30 zile calendaristice, nu mai pot fi returnate. In aceasta situatie, defectele semnalate vor fi solutionate in conformitate cu termenii si conditiile din certificatul de garantie al produselor.
- Produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar (variante de culori pentru stofa, piele ecologica, lemn, pal etc), conform Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, Articolul 16, punctul c. Sunt exceptate de la dreptul de retragere.
* In cazul produselor returnate, termenul de rambursare al banilor este de 14 zile calendaristice de la data la care produsul a fost receptionat si verificat in depozitul nostru.
