În cazul în care te putem ajuta cu informații despre comanda pe care ți-am livrat-o, despre produsul/produsele comandate sau dacă ai neclarități referitoare la documente, precum: garantie, factură, schiță de montaj, ne poti scrie aici.
Tratăm cu prioritate situația cu care te confrunți, motiv pentru care, în termen de maxim 4 zile lucratoare, vom procesa solicitarea ta și vom reveni cu un raspuns către tine.
Soluționarea reclamației poate dura până la 15 zile calendaristice. Sesizările se pot depune DOAR ONLINE.
Pentru a te asigura că sesizarea ta ajunge la noi, te rog să completezi toate câmpurile Formularului de Retur de mai jos, iar la final, accesează butonul "TRIMITE RECLAMAȚIA:
- Email
- Nume și Prenume
- Telefon
- Numar comanda
- Categorie
- Motiv
- Observatii relevante
- Incarca fisierele legate de reclamatie: poze, documente, etc.
- Acceptă secțiunea: Sunt de acord cu prelucrarea datelor personale conform Politicii de Confidentialitate a magazinului